Registado: 20 Mar 2009 Mensagens: 8443 Localização: Somewhere inside the mirror...
O amor é fodido
Esta é simplesmente...fodida..portanto..adequada
25 Out 2017
Sarah Sweet
Registado: 20 Mar 2009 Mensagens: 8443 Localização: Somewhere inside the mirror...
Re: O amor é fodido
This one needs no explanation...
25 Out 2017
Sarah Sweet
Para quem não gosta de slows lamechas...muito ritmo, mas com uma letra brutal!!
25 Out 2017
gb_lespaul
Registado: 15 Set 2013 Mensagens: 2358
Positivos
17
Neutros
4
Negativos
1
TD's nos últs 90 dias:0
- Voyeur
Dio & Yngwie Malmsteen - Dream On (Aerosmith Cover)
Every time I look in the mirror All these lines on my face getting clearer The past is gone It went by like dusk to dawn
Isn't that the way? Everybody's got their dues in life to pay
Yeah, I know nobody knows Where it comes and where it goes I know it's everybody's sin You got to lose to know how to win
Half my life's in books' written pages Live and learn from fools and from sages You know it's true All the things come back to you
Sing with me, sing for the year Sing for the laughter, sing for the tear Sing with me if it's just for today Maybe tomorrow the good Lord will take you away
Yeah, sing with me, sing for the year Sing for the laughter, sing for the tear Sing with me if it's just for today Maybe tomorrow the good Lord will take you away
Dream on, dream on, dream on, Dream yourself a dream come true Dream on, dream on, dream on, Dream until your dreams come true
Dream on, dream on, dream on, Dream on, dream on, Dream on, dream on, ah
Sing with me, sing for the year Sing for the laughter, sing for the tear Sing with me if it's just for today Maybe tomorrow, the good Lord will take you away Sing with me, sing for the year Sing for the laughter, sing for the tear Sing with me just for today Maybe tomorrow, the good Lord will take you away...
The song speaks for it self... See'ya on the other side Ronnie
25 Out 2017
punhakiller
Registado: 14 Jun 2017 Mensagens: 2078
Positivos
71
Neutros
13
Negativos
15
- Voyeur
Sarah Sweet Escreveu:
Lol..Eu sou de Letras
O que eu adorava ser de letras, mas não eu sou é de queijos e enchidos, noitadas à beira-mar, ganzas, brigas e beijos roubados. E cada vez me sai tudo menos naturalmente.
_________________ As más línguas falam, as boas dão orgasmos.
07 Nov 2017
james_tuga
Registado: 18 Jun 2008 Mensagens: 461
Positivos
10
Negativos
1
- Voyeur
Miúda,
Se por acaso leres os meus desvaneios por aqui, esta é para ti...
Rui Veloso - Primeiro Beijo
Recebi o teu bilhete Para ir ter ao jardim A tua caixa de segredos Queres abri-la para mim E tu não vais fraquejar Ninguém vai saber de nada Juro não me vou gabar A minha boca é sagrada
Estar mesmo atrás de ti Ver-te da minha carteira Sei de cor o teu cabelo Sei o shampoo a que cheira Já não como, já não durmo E eu caia se te minto Haverá gente informada Se é amor isto que sinto
Quero o meu primeiro beijo Não quero ficar impune E dizer-te cara a cara Muito mais é o que nos une Que aquilo que nos separa
Promete lá outro encontro Foi tão fugaz que nem deu Para ver como era o fogo Que a tua boca prometeu Pensava que a tua língua Sabia a flor do jasmim Sabe a chiclete de mentol E eu gosto dela assim
Quero o meu primeiro beijo Não quero ficar impune E dizer-te cara a cara Muito mais é o que nos une Que aquilo que nos separa
07 Nov 2017
Sarah Sweet
Encontrei este texto no face..considero adequado ao tópico em questão (apesar de ser um fórum de gp's... )
"Não cheguei a tempo
... de ser seu primeiro beijo. ... para ser seu primeiro namorado. ... para sua primeira noite de paixão.
Eu tenho essa mania de chegar atrasado, por isso peço desculpa pelos dias que não lhe pude consolar, pelos abraços que lhe faltaram na hora em que mais precisava, pela sua sensação de que nunca encontraria alguém.
Não posso desfazer o passado, aliás, se eu pudesse não o faria, se eu pudesse apenas agradeceria pelas feridas que a vida nos abriu como quem abre os caminhos, pelo coração que lhe partiram,pelos sofrimentos que pareciam não cessar. Agradeço por esta época onde não nos conhecíamos, pois foi ela que nos permitiu conhecer.
Lamento não ter chego nos teus tempos mais tristes, lamento os sorrisos que não lhe arranquei e as lágrimas que não pude secar. Mas prometo que mesmo não tendo sido o primeiro buscarei todos os dias ser o último, o essencial e aquele que lhe fará o passado parecer somente um complemento dos dias tristes que conduzem aos alegres.
E se um dia eu me atrasar novamente apenas lembre que em algum lugar eu sigo correndo para te alcançar. Me espera que eu estou chegando."
Felipe Sandrin #omitutú
09 Nov 2017
gb_lespaul
Positivos
17
Neutros
4
Negativos
1
- Voyeur
Ou então...
Dire Straits - Romeo And Juliet
A lovestruck Romeo sang the streets of serenade Laying everybody low with a love song that he made Finds a streetlight, steps out of the shade Says something like, "You and me, babe, how about it?"
Juliet says, "Hey, it's Romeo, you nearly gave me a heart attack" He's underneath the window, she's singing, "Hey, la, my boyfriend's back You shouldn't come around here singing up at people like that Anyway, what you gonna do about it?"
"Juliet, the dice was loaded from the start And I bet, and you exploded into my heart And I forget, I forget the movie song When you gonna realize it was just that the time was wrong, Juliet?"
Come up on different streets, they both were streets of shame Both dirty, both mean, yes, and the dream was just the same And I dreamed your dream for you and now your dream is real How can you look at me as if I was just another one of your deals?
When you can fall for chains of silver you can fall for chains of gold You can fall for pretty strangers and the promises they hold You promised me everything, you promised me thick and thin, yeah Now you just say "oh, Romeo, yeah, you know I used to have a scene with him"
"Juliet, when we made love, you used to cry You said 'I love you like the stars above, I'll love you till I die' There's a place for us, you know the movie song When you gonna realize it was just that the time was wrong, Juliet?"
I can't do the talk like they talk on the TV And I can't do a love song like the way it's meant to be I can't do everything but I'd do anything for you I can't do anything except be in love with you
And all I do is miss you and the way we used to be All I do is keep the beat and bad company All I do is kiss you through the bars of Orion Julie, I'd do the stars with you any time
"Juliet, when we made love you used to cry You said 'I love you like the stars above, I'll love you till I die' There's a place for us you know the movie song When you gonna realize it was just that the time was wrong, Juliet?"
And a lovestruck Romeo, he sang the streets of serenade Laying everybody low with a love song that he made Finds a convenient streetlight, steps out of the shade He says something like, "You and me, babe, how about it? You and me, babe, how about it?"
10 Nov 2017
Plutão
Registado: 06 Nov 2008 Mensagens: 1920 Localização: Nos confins do sistema solar...
Positivos
13
Negativos
1
- Voyeur
Gosto mais desta...
_________________ Love will tear us apart, again...
10 Nov 2017
Grosso007
Registado: 04 Set 2012 Mensagens: 557
Positivos
21
Neutros
3
Negativos
8
- Voyeur
Sarah Sweet Escreveu:
Encontrei este texto no face..considero adequado ao tópico em questão (apesar de ser um fórum de gp's... )
"Não cheguei a tempo
... de ser seu primeiro beijo. ... para ser seu primeiro namorado. ... para sua primeira noite de paixão.
Felipe Sandrin #omitutú
Simplesmente lindo!!! Adorei este texto. Quem me dera ter sido eu o autor!
10 Nov 2017
Sarah Sweet
Procura por "omi tutú" no face. Teem textos lindos
10 Nov 2017
gb_lespaul
Positivos
17
Neutros
4
Negativos
1
- Voyeur
Dire Straits - How Long
How long, how long baby How long has it been How long you gonna keep me wondering How long before you see Stallin' me was wrong - how long
How long, how long you gonna keep Slappin' my hands away How long you gonna keep my love at bay How long before you're sure My love is strong - how long
How long, how long you gonna keep Tellin' me you like me fine How long until I'm gonna make you mine How long before you wake up And find a good man gone - how long
10 Nov 2017
gb_lespaul
Positivos
17
Neutros
4
Negativos
1
- Voyeur
Alan Parsons Project - Since The Last Goodbye
The hours, the minutes seem to fly And since the last goodbye You and I came a long way The nights, too short to fill with sleep Or falling in too deep Seem so far away now
Memories, all we share between us Everything we were, all that we remain But memories somehow came between us Breaking up two minds that were one and the same
The years are moments passing by No time to wonder why You and I went the wrong way The days too short to fill with dreams Or question what it means Are a part of me now
Remember all the leaves were falling Walking hand in hand, standing in the rain Remember distant voices calling Whispers in the dark, I can hear them again
Since the last goodbye It's all the wrong way round Since the last goodbye It's all the wrong way round
Memories, all we share between us Everything we were, all that we remain But memories somehow came between us Breaking up two minds that were one and the same
Since the last goodbye It's all the wrong way round Since the last goodbye It's all the wrong way round
10 Nov 2017
james_tuga
Registado: 18 Jun 2008 Mensagens: 461
Positivos
10
Negativos
1
- Voyeur
Sarah Sweet Escreveu:
"Não cheguei a tempo
Eu tenho essa mania de chegar atrasado, por isso peço desculpa pelos dias que não lhe pude consolar, pelos abraços que lhe faltaram na hora em que mais precisava, pela sua sensação de que nunca encontraria alguém.
Não posso desfazer o passado, aliás, se eu pudesse não o faria, se eu pudesse apenas agradeceria pelas feridas que a vida nos abriu como quem abre os caminhos, pelo coração que lhe partiram,pelos sofrimentos que pareciam não cessar. Agradeço por esta época onde não nos conhecíamos, pois foi ela que nos permitiu conhecer.
Lamento não ter chego nos teus tempos mais tristes, lamento os sorrisos que não lhe arranquei e as lágrimas que não pude secar. Mas prometo que mesmo não tendo sido o primeiro buscarei todos os dias ser o último, o essencial e aquele que lhe fará o passado parecer somente um complemento dos dias tristes que conduzem aos alegres.
E se um dia eu me atrasar novamente apenas lembre que em algum lugar eu sigo correndo para te alcançar. Me espera que eu estou chegando."
Felipe Sandrin #omitutú
Muito bonito o texto Sarah!
10 Nov 2017
Sarah Sweet
A sensibilidade é algo que nasce connosco... (tinha de ter algo para compensar a falta de diplomacia... )